.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست اداره کل بازرسی استانداری مازندران:
۶۰۰ کارشناس مطالبات مردم مازندران را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند
سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ کارشناس همزمان با هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مازندران مطالبات، پیشنهادت و درخواست‌های مردم این استان را دریافت و ثبت می‌کنند.
۶۰۰ کارشناس مطالبات مردم مازندران را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل مهرافزا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در محل استقرار سامانه ۱۱۱ در ساری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مطالبات ۱۰ هزار نفر از شهروندان مازندرانی در سامانه ۱۱۱ ثبت شد و به صورت مستمر کارشناسان مستقر در این سامانه درخواست‌ها را دریافت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بهترین راه برای رساندن مطالبات و بررسی مشکلات اقشار مردم به رئیس جمهور از طریق شماره گیری با سامانه ۱۱۱ است و از شهروندان می‌خواهیم در صورت امکان از اعطای نامه‌های کاغذی و به صورت دستی به استانداری و فرمانداری‌های استان اجتناب کنند.

سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران با بیان این که، ۶۰۰ کارشناس در ۲ شیفت کاری مطالبات مردمی را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند، گفت: همچنین ۴۰۰ تن دیگر از کارشناسان هم بعد از جمع آوری نامه‌های کاغذی، در خواست‌های اقشار مردم را برای پیگیری الکترونیکی تدوین و ثبت خواهند کرد.

 

مهرافزا اضافه کرد: بعد از ثبت درخواست‌ها حداکثر به مدت یک ماه با همراهی دستگاه‌های اجرایی به مطالبات مردمی پاسخ داده خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.